Linképítő Blog - Google

A Google linképítés és weboldal keresőoptimalizálás műhelytitkai, PR Honlap-SEO - SMS marketing - A Google-helyezés-javítása keresőmarketing módszere

Marketing blogok optimalizálása

A tartalommarketing mint linképítés

Minél több minőségi webtartalom előállítása és megjelentetése nemcsak a direkt marketing és a PR területén hatásos. Természetesen ha egy nagy nézettségű online lapban helyezünk el olyan minőségi tartalmat, amely egy adott termékhez vagy szolgáltatáshoz kötődik, azzal nagyban javíthatjuk az árucikk iránti érdeklődést. A keresőmarketing szemszögéből azonban az ilyen tartalom akkor kap jelentőséget, ha link, szöveges hiperhivatkozás is van benne, s ez az adott aruféleséget forgalmazó cég honlapjára, illetve a megrendelést biztosító weboldalra mutat. Az erős weboldalakról küldött linkek javítják a hivatkozott webhely kulkcsszavas Google-helyezéseit. A linkek elhelyezésének ez tehát egy becsomagolt, marketinganyagba ágyazott változata.

Ha nem magas látogatottságú portálról van szó, hanem kis forgalmú, marginálisabb marketing-blogról, akkor a közönség figyelmét felkeltő hatás minimális. Ilyen blogokban nem a széles közönség előtti népszerűsítés a cél, hanem kizárólaf az ilyen helyek internetes potánciálját használjuk ki, amikor linket helyezünk el. A közönségforgalom hiányát itt a magas szintű optimalizáltság kompenzálja. Egy kis blogban megjelentetett PR-cikk linkje is hatásos lehet, ha ezt a blogot SEO-szempontból jl építették fel, gondozzák és sok küldső link mutat rá. Ilyen esetben linkereje akár felül is múlhatja egy optimalizálatlan hírportálét. De csak akkor, ha szakértűi szinten megépített linkprofil áll mögötte.

A tartalommarketing és a honlapoptimalizálás így talál egymásra. Tovább»

PR és keresőmarketing

A Public relations jegyében keletkezett írások eredetileg a nyomtatott sajtó számára szervezeti oldalról (cégek, vállalatok, szolgáltatók, hivatalok, hatóságok, társaságok, könyvkiadók, pártok...) készített sajtóanyagok voltak, amelyeket a készítők ingyenesen adtak át a médiumoknak - sajtó pedig ingyenesen közölte. Ebben a kölcsönös érdekeltség dominált: a cikket készítő így szerzett népszerűséget cégének, termékének..., a sajtó ingyen kapott információt, kész újságcikket. Az onlinemarketing világában másként alakult: a közreadás fizetett szolgáltatássá vált, azaz a portálok pénzt kezdtek kérni zért, ha felületükön PR-cikket jelentetnek meg. Ebből külön kis biznessz-ág született. Számos weboldal kínálja webfelületét erre a célra és külön kaszt lett a cikkírókból is: szabott áron legyártanak bármilyen témájú írást.

Mindez azért történhetett így, mert az interneten megjelenő anyagok nem csupán népszerűsítik azt, amit, hanem általában linket is tartalmaznak, mégpedig az adott termék, szolgáltatás stb. weboldalát, amely a keresőszavas hivatkozsotoktól Google-pozíciókat szerez és kedvezőbb piaci helyzetbe kerül. Így  nem annyira termékmarketing, hanem keresőmarketing értékük van a prcikkeknek, ezt kell megfizetni, lényegében becsomagolt linkelhelyezésről van szó. Tovább»

SEO Arvisurák honlapoptimalizálás

A honlapoptimalizálás és linképítés a Google 2013-as és 2014-es paradigmaváltása óta nem folyhat a régi mederben. A keresőprogram gátat szabott a kulcsszavas optimalizálásnak és a külső linkek újbóli felülvizsgálatával lehetetlenné tette a külső linkhálózatok által kifejtett hatás felhasználását a weboldalaknak a Google-listákon való pozíciószerzését linképtéssel. Ezt felismerve alakulhatott ki a seo-technikáknak egy tökéletesen szokatlan eljárási mechanizmusa, amely a tartalmi jegyek alapfokára (az arvisurára) koncentrálva végez lényegáthárítást. Ez eredményezi a diszperzív optimalizációs tevékenység alapjait, amelynek során a tartalmi jegyeknek a weblap előrehalaádában vezető szerepet játszó alapelemei egy fajta rálényegítés révén járulnak hozzá a keresőoptimalizálás progreesziójához.

Ennek során SEO-mesterek a weboptimalizálás végzése közben arra koncentrálnak, hogy a mindenkori web-textus jellegzetességei egyfelől átlényegüljenek, másfelől variálódjanak oly módon, hogy a kialakult szisztéme mindenképpen megfeleljen a legfontosabb konstrukciós elvárásoknak.

Linképítés Arvisura-módon

Nemrégiben ismerkedtem meg a cseremisz nemzet nagy fiának, Arvisura Cserezár éinképítő mesternek a módszerével. Elmondható, hogy Cserezár forradalmi változásokat vezetett be a keresőoptimalizálásban és a linképítésnek olyan kreatví és tartalmi alapú eljárásait vezette be, hogy a Google mind a tíz ujját megnyalhatja utána. Meg is nyalja: a Cserezár által optimalizált oldalak ott parádéznak a top 10-ben.

A saját magáról szerényen Arvisurának keresztelt metódus lényege ezekben a pontokban foglalható össze:

  1. Ne azt csináld, amit a többiek.
  2. Építs bazi nagy web-birodalmat.
  3. Évekig keresztlinkek variálásával erősítsed a honlapjaidat.
  4. Írj olyan blogokat, amelyek ezres olvasóközönséget vonz.
  5. Vidd a Google-lista élmezőnyébe néhány keresett szolgáltatást vagy gyakran keresett fogalmat leíró oldaladat.
  6. Szerezz néhány oldaladnak 5-ös PR értéket, több tucatnyinak 4-est és néhány száznak 3-ast.
  7. Tornázd a Google-találatok élére egy-két blogodat és statikus oldaladat olyan kulcsszvakkal mint keresőoptimalizálás, seo, linképítés, honlapoptimalizálás, keresőmarketing, google optimalizálás, weboldal optimalizálás.... - ezeket hirdesd meg, hogy egyéni módszerekkel vállalsz hatékony linképítést.
  8. Várd a megrendeléseket és teljesítsed jól őket.
  9. Éljén kurva jól ebből a tudásodból.

Na, ez az Arvisura.