Linképítő Blog - Google

A Google linképítés és weboldal keresőoptimalizálás műhelytitkai, PR Honlap-SEO - SMS marketing - A Google-helyezés-javítása keresőmarketing módszere

Marketing blogok optimalizálása

A tartalommarketing mint linképítés

Minél több minőségi webtartalom előállítása és megjelentetése nemcsak a direkt marketing és a PR területén hatásos. Természetesen ha egy nagy nézettségű online lapban helyezünk el olyan minőségi tartalmat, amely egy adott termékhez vagy szolgáltatáshoz kötődik, azzal nagyban javíthatjuk az árucikk iránti érdeklődést. A keresőmarketing szemszögéből azonban az ilyen tartalom akkor kap jelentőséget, ha link, szöveges hiperhivatkozás is van benne, s ez az adott aruféleséget forgalmazó cég honlapjára, illetve a megrendelést biztosító weboldalra mutat. Az erős weboldalakról küldött linkek javítják a hivatkozott webhely kulkcsszavas Google-helyezéseit. A linkek elhelyezésének ez tehát egy becsomagolt, marketinganyagba ágyazott változata.

Ha nem magas látogatottságú portálról van szó, hanem kis forgalmú, marginálisabb marketing-blogról, akkor a közönség figyelmét felkeltő hatás minimális. Ilyen blogokban nem a széles közönség előtti népszerűsítés a cél, hanem kizárólaf az ilyen helyek internetes potánciálját használjuk ki, amikor linket helyezünk el. A közönségforgalom hiányát itt a magas szintű optimalizáltság kompenzálja. Egy kis blogban megjelentetett PR-cikk linkje is hatásos lehet, ha ezt a blogot SEO-szempontból jl építették fel, gondozzák és sok küldső link mutat rá. Ilyen esetben linkereje akár felül is múlhatja egy optimalizálatlan hírportálét. De csak akkor, ha szakértűi szinten megépített linkprofil áll mögötte.

A tartalommarketing és a honlapoptimalizálás így talál egymásra. Tovább»

Pirézföld elköltözött

A sokadik ingyenes blogszolgáltató (vagy hasonló) webrendszer adja be a kulcsot, az utóbbi időben megszűnt a freemail.hu, a blogter.hu, a blogol.hu. Ami meg nem szűnt meg, az felmondta az ingyenességet, illetve reklámokkal és megváltoztatott feltételekkel tette lehetetlenné a zavarmentes ingyenes posztolást, ilyen volt pl. a lapod.hu. És most a wikispace.com kezdte el a szemétkedést, az eddig teljesen ingyenes szolgáltatás igénybe vevőit kötelezik, hogy térjenek át a fizetett tárhelyhasználatra - vagy megszűnik a webhely. Így került veszéybe Pirézföld. Át kellett menekítenem a pirézeket:

Ez is egy ingyenes oldal és őszintén szólva kissé megrendült az ezek iránti bizalmam. A fent felsorolt szolgáltatók megszűnésével ugyanis elég nagy veszteség ért: mindegyiken magas Pagerank értékű weboldalaim, blogjaim voltak, amelyeket a linképítő munkámban jól fel tudtam használni. És necsak az értékük volt magas, hanem a komlexicitás miatt azt is kihasználhattam, hogy más-más domainok, mi több, más-más IP-címek alatt futottak ezek az oldalak. Hát ennek ennyi.

Így most el kellett kezdenem felfejleszteni pár új egységet. Csak sajnos az erős oldalaim már annyira túlterheltek linkekkel, hogy azokról újabbakat nem küldhetek. Így az új gyenge honlapocskák erősítgetik egymást... Akár évekbe telhet, amíg bepotolok egy ilyen veszteséget.

 


 

SEO Arvisurák honlapoptimalizálás

A honlapoptimalizálás és linképítés a Google 2013-as és 2014-es paradigmaváltása óta nem folyhat a régi mederben. A keresőprogram gátat szabott a kulcsszavas optimalizálásnak és a külső linkek újbóli felülvizsgálatával lehetetlenné tette a külső linkhálózatok által kifejtett hatás felhasználását a weboldalaknak a Google-listákon való pozíciószerzését linképtéssel. Ezt felismerve alakulhatott ki a seo-technikáknak egy tökéletesen szokatlan eljárási mechanizmusa, amely a tartalmi jegyek alapfokára (az arvisurára) koncentrálva végez lényegáthárítást. Ez eredményezi a diszperzív optimalizációs tevékenység alapjait, amelynek során a tartalmi jegyeknek a weblap előrehalaádában vezető szerepet játszó alapelemei egy fajta rálényegítés révén járulnak hozzá a keresőoptimalizálás progreesziójához.

Ennek során SEO-mesterek a weboptimalizálás végzése közben arra koncentrálnak, hogy a mindenkori web-textus jellegzetességei egyfelől átlényegüljenek, másfelől variálódjanak oly módon, hogy a kialakult szisztéme mindenképpen megfeleljen a legfontosabb konstrukciós elvárásoknak.

Linképítés Arvisura-módon

Nemrégiben ismerkedtem meg a cseremisz nemzet nagy fiának, Arvisura Cserezár éinképítő mesternek a módszerével. Elmondható, hogy Cserezár forradalmi változásokat vezetett be a keresőoptimalizálásban és a linképítésnek olyan kreatví és tartalmi alapú eljárásait vezette be, hogy a Google mind a tíz ujját megnyalhatja utána. Meg is nyalja: a Cserezár által optimalizált oldalak ott parádéznak a top 10-ben.

A saját magáról szerényen Arvisurának keresztelt metódus lényege ezekben a pontokban foglalható össze:

  1. Ne azt csináld, amit a többiek.
  2. Építs bazi nagy web-birodalmat.
  3. Évekig keresztlinkek variálásával erősítsed a honlapjaidat.
  4. Írj olyan blogokat, amelyek ezres olvasóközönséget vonz.
  5. Vidd a Google-lista élmezőnyébe néhány keresett szolgáltatást vagy gyakran keresett fogalmat leíró oldaladat.
  6. Szerezz néhány oldaladnak 5-ös PR értéket, több tucatnyinak 4-est és néhány száznak 3-ast.
  7. Tornázd a Google-találatok élére egy-két blogodat és statikus oldaladat olyan kulcsszvakkal mint keresőoptimalizálás, seo, linképítés, honlapoptimalizálás, keresőmarketing, google optimalizálás, weboldal optimalizálás.... - ezeket hirdesd meg, hogy egyéni módszerekkel vállalsz hatékony linképítést.
  8. Várd a megrendeléseket és teljesítsed jól őket.
  9. Éljén kurva jól ebből a tudásodból.

Na, ez az Arvisura.