Linképítő Blog - Google

A Google linképítés és weboldal keresőoptimalizálás műhelytitkai, PR Honlap-SEO - SMS marketing - A Google-helyezés-javítása keresőmarketing módszere

Marketing blogok optimalizálása

A tartalommarketing mint linképítés

Minél több minőségi webtartalom előállítása és megjelentetése nemcsak a direkt marketing és a PR területén hatásos. Természetesen ha egy nagy nézettségű online lapban helyezünk el olyan minőségi tartalmat, amely egy adott termékhez vagy szolgáltatáshoz kötődik, azzal nagyban javíthatjuk az árucikk iránti érdeklődést. A keresőmarketing szemszögéből azonban az ilyen tartalom akkor kap jelentőséget, ha link, szöveges hiperhivatkozás is van benne, s ez az adott aruféleséget forgalmazó cég honlapjára, illetve a megrendelést biztosító weboldalra mutat. Az erős weboldalakról küldött linkek javítják a hivatkozott webhely kulkcsszavas Google-helyezéseit. A linkek elhelyezésének ez tehát egy becsomagolt, marketinganyagba ágyazott változata.

Ha nem magas látogatottságú portálról van szó, hanem kis forgalmú, marginálisabb marketing-blogról, akkor a közönség figyelmét felkeltő hatás minimális. Ilyen blogokban nem a széles közönség előtti népszerűsítés a cél, hanem kizárólaf az ilyen helyek internetes potánciálját használjuk ki, amikor linket helyezünk el. A közönségforgalom hiányát itt a magas szintű optimalizáltság kompenzálja. Egy kis blogban megjelentetett PR-cikk linkje is hatásos lehet, ha ezt a blogot SEO-szempontból jl építették fel, gondozzák és sok küldső link mutat rá. Ilyen esetben linkereje akár felül is múlhatja egy optimalizálatlan hírportálét. De csak akkor, ha szakértűi szinten megépített linkprofil áll mögötte.

A tartalommarketing és a honlapoptimalizálás így talál egymásra. Tovább»

Optimalizált weboldalak - Google első

A honlapok tartalmi optimalizációja és a linkbuilding hatékonysága rendszerfüggő. A rendszer Googlenak hívják. Keresőalgoritmusokból épül fel. Pingvin, Panda, Kolibri, Fantom - követni sem lehet.

Kis Google-rendszered neked is lehet, ha fiókot nyitsz. Légy óvatos és körültekintő. Figyej a biztonsági előírásokra. ha elfelejtetted a jelszavadat, für alle fälle add meg az sms számodat, erre tudnak majd ellenőrző kódot küldeni. Konsporációra nemcsak a szamizdat világában van szükség ugyanis, hanem az online marketing terüóletén szintúgy.

Ha céged van, készíts optimalizált weboldalt, lehetőleg Wordpress motor alá. Aztán építs linkprofilsz, de kutya szakszerűen, mert jön a Penguin Algorith és megeszi, amit főztél.

Olvass keresőoptimalizálással és mobilmatrketinggel kapcsolatos blogokat. Járjál előadásokra. Adok veszek különórákat. Üzenetküldésben is legyél profi marketinges, ha jön az üzlezti kampány.  Tovább»

SEO Arvisurák honlapoptimalizálás

A honlapoptimalizálás és linképítés a Google 2013-as és 2014-es paradigmaváltása óta nem folyhat a régi mederben. A keresőprogram gátat szabott a kulcsszavas optimalizálásnak és a külső linkek újbóli felülvizsgálatával lehetetlenné tette a külső linkhálózatok által kifejtett hatás felhasználását a weboldalaknak a Google-listákon való pozíciószerzését linképtéssel. Ezt felismerve alakulhatott ki a seo-technikáknak egy tökéletesen szokatlan eljárási mechanizmusa, amely a tartalmi jegyek alapfokára (az arvisurára) koncentrálva végez lényegáthárítást. Ez eredményezi a diszperzív optimalizációs tevékenység alapjait, amelynek során a tartalmi jegyeknek a weblap előrehalaádában vezető szerepet játszó alapelemei egy fajta rálényegítés révén járulnak hozzá a keresőoptimalizálás progreesziójához.

Ennek során SEO-mesterek a weboptimalizálás végzése közben arra koncentrálnak, hogy a mindenkori web-textus jellegzetességei egyfelől átlényegüljenek, másfelől variálódjanak oly módon, hogy a kialakult szisztéme mindenképpen megfeleljen a legfontosabb konstrukciós elvárásoknak.